loading...
وبسایت جامع قرآن و عترت
مرتضی فروتن تنها بازدید : 243 پنجشنبه 17 اسفند 1391 نظرات (1)

«محمد‌حسین محمد‌زاده» مدیر رادیو قرآن در گفت‌وگو با خبرنگار قرآنی باشگاه خبری فارس «توانا» از 6 رویکرد این شبکه رادیویی برای سال 1392 خبر داد و گفت: رادیو قرآن سال 1392 را با 6 رویکرد آغاز و طبق آن برنامه‌های خود را تنظیم می‌کند.

 

وی پیگیری طرح ملی حفظ قرآن کریم از سوی دستگاه‌ها مختلف را اولین رویکرد رادیو قرآن برای سال جدید بیان کرد و گفت: رادیو قرآن یکی از دستگاه‌های شرکت‌کننده در طرح ملی حفظ است اما یکی از رویکرد‌های ما در سال جدید پیگیری این طرح در سایر دستگاه‌های قرآنی کشور است البته این کار سال گذشته نیز در رادیو قرآن اجرا شد.

 

محمد‌زاده در خصوص رویکرد بعدی این شبکه رادیویی در سال جدید گفت: پیگیری مطالبات مقام معظم رهبری یکی دیگر از برنامه‌های ما در سال جدید است که از سوی گروه اطلاع‌رسانی رادیو قرآن اجرا می‌شود.

 

مدیر رادیو قرآن طرح فراگیر تابستانی را دیگر برنامه و رویکرد رادیو قرآن برای سال جدید عنوان کرد و گفت: طرح فراگیر تابستانی دیگر برنامه ما برای سال جدید است که کمیته‌ای برای تدوین برنامه‌های تابستانی رادیو قرآن هم تشکیل شده است.

 

شناسایی استعداد‌های قرآنی دیگر رویکرد رادیو قرآن در سال جدید است که مدیر این شبکه درباره آن گفت: یکی از موضوعاتی که همواره از سوی مقام معظم رهبری مورد تأکید بوده است شناسایی و پرورش استعداد‌های قرآنی است که گروه آموزش به همراه باشگاه رادیو قرآن با مشاهده جشنواره‌ها، مسابقات و تهیه برنامه‌هایی با این موضوع در سال جدید دنبال می‌کنند.

 

ارتباط با سایر نهاد‌های فرهنگی دیگر برنامه رادیو قرآن در سال جدید است که مدیر رادیو قرآن درباره آن گفت: تلاش می‌کنیم با ایجاد ارتباط بهتر با سایر نهاد‌های فرهنگی برنامه‌های این شبکه را مطلوب‌تر و مشارکت آنها را پر‌رنگ‌تر کنیم.

 

محمد‌زاده تولید و پخش تلاوت ایرانی را یکی از مهم‌ترین برنامه‌های رادیو قرآن در سال جدید عنوان کرد و گفت: تولید و پخش تلاوت ایرانی موضوعی است که نیاز است رسانه‌ها بیشتر به آن بپردازند، از این رو تلاش می‌کنیم در رادیو قرآن با دعوت از قاریان ممتاز و بین‌المللی آنها را به تمرین و تولید آثار فاخر تشویق کنیم.

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط سامانه پیامک در تاریخ 1393/04/20 و 3:57 دقیقه ارسال شده است

با سلام خدمت شما مدیر محترم

برای داشتن یک سامانه حرفه ای و رایگان همین حالا اقدام نمائید. سامانه sms5002.ir به شما یک پنل پیامک کاملا اختصاصی رایگان می دهد با این سامانه پنل ارتباطی جدیدی بین سایت و کاربران خود آغاز کنید. برای فعال سازی همین حالا اقدام نمائید.

جهت ثبت نام به آدرس زیر مراجعه نمائید

sms5002.ir/register.php


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
نظرسنجی
نظر شما در مورد وبسایت جامع قرآن و عترت چیست؟